سبد خرید 0

سبد خرید شما خالی است.

هدینا
سبد خرید 0

سبد خرید شما خالی است.

شرایط و قوانین استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی هدینا

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی هدینا به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب ‏‌سایت فروشگاه اینترنتی هدینا و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی هدینا از سوی کاربر است.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های این فروشگاه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی هدینا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌ کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی اتفاق اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی

هدینا  به دنبال رضايت کامل کاربران گرامی است. اگر به هر دلیلی رضايت از كار ما حاصل نشده، لطفا مراتب را از طریق آدرس الکترونیکی info@hadayna.ir به اطلاع ما برسانید.
ضمنا کاربران گرامی می توانند در هر زمان كه مايل باشند پرسش های خود را به يکی از روشهای ذکر شده در بخش جزئیات محصول در پایگاه هدینا برای ما ارسال و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت نمایند.

ارسال به سریعترین شکل

هدینا با تیم مجرب خود سفارش شما را در سریعترین زمان ممکن دریافت کرده و به انبار شرکت ارسال شده و بسته بندی میگردد و برای تحویل به شما به پست ارسال می گردد.

ارسال رایگان

هدینا  برای رضایت خریداران گرامی امکان ارسال رایگان برای خریدهای بالای یک 300 هزار تومان را فراهم کرده است.

شرایط و خدمات فروش

فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که کاربر سفارش دهنده آن را در سایت فروشگاه اینترنتی هدینا ثبت نموده است.

پایگاه هدینا به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و زمان ارسال کالا را تعیین کرده و به اطلاع سفارش دهنده می رساند.

خدمات پس از فروش

لازم به ذکر است که گروه تجاری هدینا فقط مسئولیت عودت سفارش را در صورتی می پذیرد که محصول خریداری شده برخلاف توضیحات ارائه شده در صفحه محصول باشد، لذا توضیحات محصول را با دقت بخوانید و در صورت داشتن هر گونه پرسش از طریق راه های ارتباطی سوال های خود را مطرح کنید لذا بدیهی است که عودت هزینه پرداخت شده برای کالاهای فیزیکی و آموزش های دانلودی بر اساس سلیقه و عدم پسند کاربر در دستور کار قرار نخواهد گرفت.

ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده. هزینه مالیات ارزش بر افزوده در صورت عدم قید شدن در سایت صفر ریال محاسبه شده است. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود.

مکان و زمان تحویل کالا توسط کاربر سفارش دهنده در پایگاه هدینا   درج شده و تیم تجاری هدینا به  عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاست های معین ارسال کالا (از جمله هزینه های مربوطه)، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، فروشنده هزینه های مربوطه را از خریدار طلب خواهد نمود.

سفارش دهنده با تحویل کالای ارسال شده و امضای برگه دریافت کالا رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا ابراز می نماید.

هرگونه نقص و یا عیب فنی بایستی پس از دریافت کالا در محل تحویل کالای مشتریان تست شود و به مرکز ارتباط مشتریان پایگاه هدینا اطلاع داده شود و در صورت اثبات نقص و یا عیب فنی کالا با مسئولیت تیم پشتیبان هدینا جایگزین می گردد. 

لازم به ذکر است هزینه پست و بیمه به عهده خریدار می باشد.

تمامی پرداخت های انجام شده به  روش اینترنتی و تحویل در محل مشتری انجام می گیرد. لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی و آنلاین توسط کارت های عضو شبکه شتاب و رمز اینترنتی از درگاه امن زرین پال صورت می گیرد.

شرایط گارانتی کالا

برخی  از کالاهای فروشگاه هدینا دارای گارانتی می باشند که در توضیحات آن کالاها مدت گارانتی و نام شرکت گارانتی کننده درج شده است، برای بهره مندی از این خدمات باید کالای شما  فاقد اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری مانند: شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی و مخدوش شده هولوگرام باشد و جعبه آن محصول سالم باشد.

در صورتی که کالا تمام شرایط فوق را داشت می توانید به با فروشگاه هدینا (قسمت تماس با ما) هماهنگ کرده و محصول را استرداد نمایید.

لازم به ذکر است که درصورت مشکل داشتن محصول و قبول گارانتی هزینه پستی استرداد کالا و همچنین ارسال مجدد محصول سالم یا تعویضی و جایگزین بر عهده فروشگاه هدینا می باشد. و در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن گارانتی توسط کارشناسان، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

از تخفیف‌ها و جدیدترین‌های ما‌ باخبر شوید:

تلفن: 02832579760

پشتیبانی: 09184892411
آدرس ایمیل: info@hadayna.ir

آدرس :قزوین، شهر محمدیه، منطقه 1 ، بلوار شهید مطهری ، کوچه شقایق یکم ، پلاک 63 ، طبقه همکف ، واحد 1

استفاده از مطالب هدینا برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام هدینا و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به موسسه رسانه هنری  هدینا تعلق دارد. 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.